Inici
>
Aplicacions
> Control de Presència, Assistència i Horaris
|
||||
AplicacionsControl de Presència, Assistència i Horaris
Aplicacions realitzades pels nostres distribuïdors
Control de presència i gestió de dispositius d'una empresa
Sistema de control de presència i gestió integral de la il·luminació i control d'alarma
Control de presència biomètric en PC
Gestió dels horaris laborals amb control de presència biomètric en un entorn de PC.
Control d’assistència biomètrica a centres educatius segons les directrius del Pla Bolonya
Control d’assistència de l’alumnat per a centre educatius a través d’un lector d’empremta digital
Control d'accés i control de presència mitjançant dispositius biomètrics
Control d'accés, control de presència i control horari sobre el personal mitjançant dispositius biomètrics
Biometria de control de presència per la seu d'una cadena de botigues d'esport
Aplicació de control d'accés i control de presència per als empleats de la seu central d'una important cadena de botigues d'esports.
Control de presència i control d'accés biomètric per a grans superfícies
Control d'accés i presència biomètric per a una gran superfície amb un gran volum de treballadors
Control de presència integrat en AS/400
La gestió de control de presència es realitza a través del programa de gestió TERMINAL/400 que treballa sota un entorn Iseries (AS/400) mitjançant identificació d'empremta digital
Control de presència, accés i recursos amb RFID actius
Oficina timesharing on l'usuari s'identifica amb un tag actiu. Comoditat i seguretat per al control d'accés, control horari i de presència, així com la gestió dels recursos.
Control d'assistència laboral i control d'horaris
La gestió d'assistència laboral es realitza en un entorn de PC mitjançant identificació d'empremta digital.
Control horari, control de presència i accés
Aplicació software de control horari, control de presència i control d'accés amb terminals off-line.
Control de Presència biomètric i RFID
Control de Presència i Control d'Accés amb identificació d'empremta dactilar i RFID. Solució completa per a totes les entrades de l'empresa inclosa les entrades del pàrquing.
Control de presència i missatgeria
Control de presència i comunicador de missatges per a personal que no disposa d'accés a un ordinador personal.
Control de Presència mitjançant terminal Kimaldi KBio Offline
Programa de control de presència desenvolupat amb suport del terminal Kimaldi KBio Offline, tant en connexió RS-232 com TCP / IP.
Control d'accés i presència laboral amb targeta xip
Aplicació realitzada en les Universitats de Saragossa, Huesca i Teruel, consistent en 140 terminals autònoms amb contacte xip: terminal of-line Kimaldi Kreta i lector xip Kimaldi KMD6000 (lectura de xip TIBC i WG10). |
Control d'Assistència
Control de presència, control d'assistència, control d'horaris, control de fitxatges i rellotges de fitxar electrònics Terminal de biometria vascular Kimaldi FingerVeinTerminal de Control d’Accés i Presència amb tecnologia biomètrica de lectura de venes del dit Terminal biomètric de control d'accés i control de presència Kimaldi KretaEl terminal de control d'accés i control de presència més robust i adaptable del mercat Terminal biomètric Kimaldi BioMax2 FPTerminal on-line d'empremta dactilar per Control d'Accés, Presència i Captura de Dades Terminal Nitgen NAC-2500Terminal de control de accés i control de presencia biomètrica d’empremta dactilar Terminal Kimaldi Kreta2 per a Control d'Accés, Control d'Assistència o Control de PresènciaInnovació i altes prestacions per a sistemes de Control d'Accés i Control de Presència amb identificació per radiofreqüència, smart card o banda magnètica
Impressora de targetes Evolis PebblePebble4: Impressora de targetes en color a una cara. Alta qualitat i velocitat amb 3 anys de garantia i el menor cost d'impressió del mercat |
|
Kimaldi Electronics | Tel:+34 937 361 510 |
kimaldi@kimaldi.com |
Avís Legal |
Política de privacitat
Delegacions: Kimaldi - Mèxic | Kimaldi - Portugal | Kimaldi - França |