Inici > Àrea de coneixement > Control d... > Control d'Accés
 
 
 

Àrea de coneixement

Control d'Accés i Presència


Control d'Accés

Terminals de Control d'Accés

Els terminals de control d'accés són equips electrònics que gestionen de manera automàtica l'obertura segura de portes, barreres, torns, reixats i altre tipus d'accessos tant per a l'entrada de persones com per a l'entrada de vehicles en pàrquings o altres àrees restringides.

Existeix una àmplia gamma de dispositius de control d'accés amb múltiples característiques diferenciadores, però normalment aquests terminals estan composts per un software de control i una interficie amb l'usuari que en general consta d'un teclat, display, indicadors lluminosos ( leds ) i acústics ( beeper ), entrades digitals i un lector. Els lectors permeten l'autentificació de la persona a partir d'una targeta de proximitat ( RFID ), xip o banda magnètica. En un control d'accessos biomètric les persones s'identifiquen mitjançant l'empremta digital o altra característica física.

Hi ha múltiples aplicacions i sectors en els quals s'utilitza control d'accés, tant en entorns domèstics com cases, pisos, edificis d'apartaments, sala de servidors, pàrquings o aplicacions domòtiques com també per al control d'accés comercial i industrial, control d'accés per a habitacions d'hotel, balnearis, centres sanitaris; control d'accés per a universitats, control d'accés a centres esportius, ports, càmpings i altres àrees reservades o de seguretat.

També pots mirar:

 
Lector empremta digital prestacions superiors Nitgen eNBioSCAN

Lector empremta digital prestacions superiors Nitgen eNBioSCAN

Lector d'empremtes dactilars amb àrea de captura de gran dimensió

Cerradura de huella digital Nitgen NDL600 - DoorWatch

Pany d'empremta digital Nitgen NDL600

Pany d'empremta digital Nitgen NDL600 - Doorwatch

Tarjeta de comunicaciones para Ethernet que permite la creacion de una extensa red de lectores trabajando con red TCP/IP

Terminal biomètric Kimaldi BioMax2 FP

Terminal on-line d'empremta dactilar per Control d'Accés, Presència i Captura de Dades

Terminal biomètric de Control d'Accés i Presència Kimaldi Kreta2-FP

Terminal biomètric de Control d'Accés i Presència Kimaldi Kreta2-FP

El terminal de control d'accés i control de presència més robust i adaptable del mercat

 
Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2010 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.