Inici > Sectors > Universitats > Accés Targeta Universitària
 
 
 

Sectors

Accés Targeta Universitària

Control d'accés a diferents àrees de l'universitat mitjançant targeta universitària

Gràcies a aquesta targeta es poden accedir a diferents zones de l'Universitat

Concretament en aquesta apliació s'han utilitzat els lectors de targetes xip Kimaldi KMD6000 i KMD6000Plus ( tipus xip WG10 o TIBC ). Aquests lectors s'han instal·lat en diferents edificis, tals com el Rectorat i l'edifici Ronda Nord de la Universitat Miguel Hernández a Elx ( Alacant ). Control d'estudiants, professorat o empleats a diferents sales, zones restringides o pàrquing

Però no solament serveix per al control d'accés, els lectors targeta smart card també es poden utilitzar com targeta moneder, amb la qual cosa té múltiples aplicacions bancàries. L'usuari pot pagar tranquil·lament amb la targeta, sense haver de preocupar-se per si duu efectiu damunt. Per a aquest tipus d'aplicació s'han utilitzat targetes bancàries tipus Euro6000, Visa Cash, etc.

Components d'aquesta aplicació:

Lector SC6000

Exemple d'integració

Acceso parking

Control accés pàrquing

Control zonas restringidas

Zones restringides

Aquesta aplicació ha estat desenvolupada per un dels nostres clients. Si t'interessa, et posarem en contacte amb qui l'hagi realitzat.

Recomana aquesta aplicació

 

Control d'accés a pàrquing comunitari mitjançant Ktransit

El sistema pot configurar diferents permisos d'accés al pàrquing limitats a hores o dies concrets. Molt útil quan hi ha places de pàrquing compartides o llogades per hores.

Control d'Accés per a pàrquings Ktransit

Control d'accés i presència off-line amb RFID activa

Lector de targetes xip microprocessades Kimaldi SC6000

Lector targetes xip microprocessades T=0 (targeta intel.ligent, smart card o targeta xip bancària)

Terminal Kimaldi Kreta2 per a Control d'Accés, Control d'Assistència o Control de Presència

Innovació i altes prestacions per a sistemes de Control d'Accés i Control de Presència amb identificació per radiofreqüència, smart card o banda magnètica

Impressora de targetes Evolis Pebble

Pebble4: Impressora de targetes en color a una cara. Alta qualitat i velocitat amb 3 anys de garantia i el menor cost d'impressió del mercat

Lector Omnikey 5553 MultiISO - Desktop

Nomenclatura anterior: Lector ACG HF Multi ISO de sobretaula curt abast USB

Tarjeta plastica de PVC

Targeta magnètica i xip

Àmplia gamma de targetes plàstiques: targetes neutres, magnètiques i xip

 
eZ publish™ copyright © 1999-2008 eZ systems as