Inici > Sectors > Retail > Programa de fidelització per òptiques i perfumeries
 
 
 

Sectors

Programa de fidelització per òptiques i perfumeries

Programa de fidelització per òptiques i perfumeries

Fidelització de clients usant targeta regal amb programa de punts. El client pot rebre la targeta de fidelització al moment ja que s'imprimeix en pocs segons.

Amb les targetes reimprimibles es realitzen les targetes bonus i es poden imprimir ofertes i promocions per a campanyes especials en la pròpia targeta, un anunci que el client porta amb ell.

L'aplicació ha estat realitzada per un dels nostres distribuïdors per realitzar un programa de fidelització de clients usant un programa de punts basat en targetes de fidelització que el client rep al moment.

Les aplicacions amb targetes de fidelització són cada vegada més usades en nombrosos comerços i negocis, tot i que hi ha alguns sectors en el que esta més introduïdes, com és el cas de les òptiques i les perfumeries. També és molt habitual trobar programes de fidelització amb targetes en gasolineres, centres comercials, perruqueries i centres d'estètica, associaciones de comerciants, etc.

És molt habitual que en òptiques es realitzin programes de fidelització de clients per aconseguir una major vinculació entre el client i l'establiment. En les òptiques es venen múltiples productes de consum habitual com les lentilles d'un sol ús i els líquids de neteja, per la qual cosa és molt important tenir fidelitzat el client per aconseguir que les vendes de consumibles no s'escapin.
Per aconseguir aquestes vendes és molt efectiu implementar un sistema de targeta bonus, mitjançant aquesta targeta el comerç emplena una casella cada vegada que el client compra un dels productes, en arribar a un número específic el client rep una unitat de regal. En molts casos s'usen cartulines o papers que l'usuari no guarda, per la qual cosa deixa de ser efectiu, ja que no aporta valor al client i tampo s'aconsegueix tenir en la cartera el recordatori del comerç. Amb les targetes plástiques això és diferent, ja que l'usuari percep que se li està donant alguna cosa de valor i la mante en la seva cartera, per la qual cosa, és el perfecte recordarori del comerç, és com tenir un anunci personalitzat que el client sempere porta a sobre.

El programa de fidelització es pot integrar amb el sistema de TPV i controla una impressora de targetes que crea les targetes de fidelització i bonus al moment, la impressora també pot emplenar automàticament les caselles de la targeta bonus reimprimible, així com esborrar-la per inicialitzar un altre cop el procés una vegada s'ha emplenat completametn el bonus.

Las targetas de fidelització s'han implementat en moltes de les cadenes de botigues de perfumeries, les cadenes i franquicies més important aconsegueixen fidelitzar els seus clients a través d'aquests programes. En el TPV o ordinador de caixa s'agafen les dades del client i es crea la targeta al moment, per la qual cosa el client no ha d'esperar a que li enviïn la targeta a casa ni emportar-se una targeta provisional. En les perfumeries les vendes tenen un component estacional molt elevat, fin d'any, primavera i en dies assenyalats com el dia de la mare es realitzen una part important de les vendes. Aquestes campanyes solen anar acompanyades de promocions. Mitjançant l'ús de les targetes de fidelització reimprimibles, es poden imprimir missatges en la targeta sobre promocions i campanyes concretes, per la cual cosa el client es porta un calendari de la propera promoció, és un altre canal de comunicació comercial molt poc explotat i altament efectiu que potencia la fidelització del client.

El software de fidelització d'usuaris s'integra amb el terminal TPV i el seu ús és molt intuitiu i fàcil. El software de fidelització permet imprimir la targeta, gestionar el sistema de punts, les targetes bonus i els missatges promocionals en la targeta.

Els programes de fidelització no són específics per a grans cadenes o grups de franquicies, les petites botigues han de competir amb els grans grups i oferir tant o més valor al client per fidelitzar-lo. Els programes de fidelització amb targeta són una bona manera de fer-ho.

Referència d'aquesta aplicació: 01-3007-85

Aquesta aplicació ha estat desenvolupada per un dels nostres clients. Si t'interessa, et posarem en contacte amb qui l'hagi realitzat.

Recomana aquesta aplicació

 
Impressora de targetes Evolis Tattoo

Impressora de targetes Evolis Tattoo

Tattoo2: Impressora de targetes en color o monocrom. Alta qualitat, velocitat i el menor cost d'impressió del mercat amb 2 anys de garantia

Impressora de targetes Evolis Pebble

Impressora de targetes Evolis Pebble

Pebble4: Impressora de targetes en color a una cara. Alta qualitat i velocitat amb 3 anys de garantia i el menor cost d'impressió del mercat

Impressora de targetes Magicard Pronto

Impressora de targetes Magicard Pronto

Impressora de targetes d' identificació impressió a sang a una cara. Opcions de seguretat visual en las targetes.

Impresora Magicard Enduro+

Impressora de targetes Magicard Enduro+

Impressora de targetes d’identificació segures a una cara, actualitzable a dues cares. Impressió a sang amb alimentador per a 100 targetes