Inici > Sectors > Centres d'oci > Impressió de targetes VIP i targetes d’oci amb marca ultravioleta per discoteques i locals nocturns.
 
 
 

Sectors

Impressió de targetes VIP i targetes d’oci amb marca ultravioleta per discoteques i locals nocturns.

Impressió de targetes VIP i targetes d’oci amb marca ultravioleta per discoteques i locals nocturns.

Impressió de targetes VIP per discoteques mitjançant l’ús de tinta ultravioleta de fàcil lectura amb llum negra.

Com cada primavera els locals d’oci nocturn i discoteques es preparen per la temporada d’estiu. Entre els diferents detalls que s’han de tenir en compte, un dels més importants és la fidelització de clients, ja que gràcies això, els locals aconsegueixen atreure a un major nombre de persones i per tant assegurar-se un cert número d’afluència de persones al local o discoteca.

Amb la finalitat d’aportar una solució senzilla, ràpida i de fàcil instal·lació, uns dels nostres distribuïdor ha implantat aquesta solució en diverses discoteques i locals d’oci nocturn.

L’aplicació consisteix en l’ impressió de targetes VIP amb tinta ultravioleta, mitjançant l’ús d’una impressora de targetes Magicard Enduro amb capacitat per imprimir amb tinta ultravioleta, i l’instal·lació d’uns lectors de targetes específics de lectura amb llum ultravioleta, mitjançant l’ús de la llum negra.

IMPRESSIÓ DE TARGETES VIP PER DISCOTEQUES AMB TINTA ULTRAVIOLETA

L’impressió de targeta VIP per discoteques amb tinta ultravioleta és realitza mitjançant l’ús d’una impressora de targetes amb capacitat d’imprimir amb tinta ultravioleta.

Aquesta impressora de targetes ofereix l’opció ultra segura d’imprimir la marca d’aigua HoloKote amb tinta ultravioleta, cosa que dificulta la visibilitat amb una llum blanca, però que la fa clarament visible quan s’aplica una llum negra o llum ultravioleta.

A més, l’impressió de les targetes és molt ràpida i senzilla, cosa que agilitza els temps d’espera dels clients.
D’altra banda, la lectura de les targetes VIP es realitza eficaçment a través de la instal·lació d’uns lectors de targetes amb llum ultravioleta o llum negra incorporada, que facilita l’accés de les persones que tinguin la targeta VIP de la discoteca o local d’oci nocturn.

El procés és molt senzill i ràpid, el client arriba a la discoteca i se l'ofereix la possibilitat de fer-se una targeta VIP. Si així ho desitja, és procedeix a registrar les seves dades, fins i tot se li pot fer una fotografia amb una càmera digital o web cam. Després s’imprimeix la targeta, i ja està llest per entrar totes les vegades que desitgi amb el simple gest de passar la targeta pel lector amb llum negra.

Les targeta VIP es poden personalitza amb una imatge destacada de la discoteca, o amb el logotip de la mateixa, així és poden crear diferents targetes per a cada temporada.

Aquesta solució s’aplica en moltes discoteques i sales de festes i agilitza les llargues cues que és creen en moments de gran afluència d’aquests locals d’oci.

Productes utilitzats per aquesta aplicació:

Referència d’aquesta aplicació: 01-1105-69

Components d'aquesta aplicació:

Impressió de targetes VIP i targetes d’oci amb marca ultravioleta per discoteques i locals nocturns.

Impressora de targetes Magicard Enduro

Impressió de targetes VIP i targetes d’oci amb marca ultravioleta per discoteques i locals nocturns.

Targetes VIP plàstiques

Aquesta aplicació ha estat desenvolupada per un dels nostres clients. Si t'interessa, et posarem en contacte amb qui l'hagi realitzat.

Recomana aquesta aplicació

 
Impresora Magicard Enduro+

Impressora de targetes Magicard Enduro+

Impressora de targetes d’identificació segures a una cara, actualitzable a dues cares. Impressió a sang amb alimentador per a 100 targetes

Lectores de tarjetas

Lectors de targetes

Lectors i gravadors de targetes: banda magnètica, proximitat o RFID, targeta xip, smart card, codi de barres, motoritzats i xarxes de lectors

Tarjetas plásticas

Targetes plàstiques

Targeta plàstica neutra, targeta magnètica, targeta RFID o targeta de proximitat, targeta xip, targeta intel.ligent o targeta smart card